Laur Klienta ODKRYCIE 2018

Miałam coś jeszcze napisać ale chyba ten wpis pozostawię bez komentarza. No może z jednym:

TO CIESZY, GDY OKAZUJE SIĘ , ŻE DOBRZE WYBRAŁAŚ.

 

Drodzy Klubowicze!

Tomek Kalinowski, Manager Wellness by Oriflame Poland, z przyjemnością informuje, że marka Wellness by Oriflame została uznana Odkryciem Roku w ogólnopolskim plebiscycie Laur Klienta/ Konsumenta – oceniającym popularność marki i jakość produktów oraz świadczonych usług w świadomości polskich konsumentów, a tym samym zdobyła tytuł Laur Klienta – Odkrycie 2018.

Kategoria Odkrycie Roku stworzona została z myślą o produktach/markach/usługach nowych, innowacyjnych i funkcjonujących na rynku od stosunkowo niedługiego czasu ale już zdobywających serca klientów, oraz produktach/usługach, które objęła ciekawa, skuteczna nowa kampania reklamowa, czy te które zostały po raz pierwszy wskazane przez konsumentów lub producentów/właścicieli marki w ogólnopolskim sondażu Laur Klienta/ Konsumenta.

Podstawę oceny w plebiscycie Laur Klienta stanowią opinie konsumentów zbierane w wieloetapowym sondażu. Dzięki rozmowom telefonicznym oraz sondom zamieszczanym na popularnych portalach branżowych i tematycznych wybierane są marki i usługi, które z perspektywy konsumentów są najbardziej innowacyjne i godne polecenia.

“Laur Klienta/ Konsumenta” to największy program konsumencki w kraju. Zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż, od 14 lat, przynosi producentom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty/usługi obecnie są liderami popularności w swojej grupie. Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu – są tak naprawdę nagrodą polskiego konsumenta. Ponieważ wyboru najwyżej cenionych produktów dokonują sami klienci. Laur Klienta/ Konsumenta jest potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o produkcie czy usłudze, formą jego zbiorowej rekomendacji.

To wyróżnienie to świetny dodatkowy argument na rzecz marki Wellness by Oriflame!

To informacja ze strony dla Klubowiczów Oriflame. Ty też możesz odkryć dla siebie tę markę.

Obejrzyj VIDEO i spróbuj 🙂

A o produktach tej marki napisałam w innych wpisach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *